wtorek, 30 grudnia 2014

O mnie

Hej!
Blog już istnieje od pewnego czasu, ale ja wciąż się Wam tak naprawdę nie przedstawiłam. Trzeba więc nadrobić te braki ;) Więc:

Wera
Mam 19 lat i pochodzę z Polski. Mieszkam w Kielcach, gdzie uczę się w ostatniej klasie liceum. Moją pasją są podróże i nauka języków obcych. Dotychczas udało mi się biegle opanować angielski i niemiecki, ale zaraz po maturze zamierzam rozpocząć naukę kolejnego języka. Uwielbiam biżuterię i posiadam jej całe mnóstwo. Moja rodzina śmieje się, że mogłabym otworzyć galerię handlową gdzie sprzedawałoby się tylko biżuterię. Ponadto lubię czytać książki, interesuję się modą oraz sama tworzę wyroby biżuteryjne.

Motto życiowe: Młodość to taki kuferek: im więcej do niego rzeczy nazbieramy, tym więcej będziemy ich mogli wykorzystać w dorosłym życiu.

Mój instagram


Brak komentarzy: