wtorek, 4 sierpnia 2015

Wyzwanie czytelnicze: Przeczytam minimum 52 książki w 2015

Po raz kolejny postanowiłam odświeżyć ten post, w końcu udało mi się nieco nadgonić z zaległościami, a nawet przeczytać parę pozycji do przodu :)

Dzisiaj czas na odświeżenie wpisu dotyczącego rocznego wyzwania czytelniczego.

Hej!
Zdecydowałam się po raz kolejny uczestniczyć w wyzwaniu czytelniczym "Przeczytam minimum 52 książki w nowym roku". Postanowiłam, że ostatniego dnia każdego miesiąca będę robić na blogu króciuteńkie podsumowanie ostatnich tygodni. W tym celu utworzyłam tę post, który będzie co miesiąc aktualizowany, zacznijmy więc:


STYCZEŃ:


1. "Droga do raju" - Paullina Simons
2. "Rachuba świata"- Daniel Kehlmann
3.  "W dżungli podświadomości" - Beata Pawlikowska


LUTY:


4. "Emilka z Księżycowego Nowiu"- Lucy Maud Montgomery
5. "Emilka szuka swojej gwiazdy"- Lucy Maud Montgomery
6. "Anna zaczyna nowe życie"- Justus Pfaue
7. "19 razy Katherine"- John Green
8. "Księga kodów podświadomości"- Beata Pawlikowska
9. "Ania z Avonlea"- Lucy Maud Montgomery
10. "Dorosłe życie Emilki" - Lucy Maud Montgomery


MARZEC:



11. "Anna Balerina"- Justus Pfaue
12. "Sklepy cynamonowe" - Bruno Schulz


KWIECIEŃ:


13. "Pat ze Srebrnego Gaju"- Lucy Maud Montgomery
14. "Miłość Pat" - Lucy Maud Montgomery
15. "Kobiety w matematyce" - Joaaquin Navarro

MAJ:


16. "Historynka"- Lucy Maud Montgomery
17. "Złocista droga- Lucy Maud Montgomery
18. "Eleonora&Park" - Rainbow Rowell
19. "M jak miłość: początki" - Marcin Mastalarz

CZERWIEC:



20. "Duma i uprzedzenie" - Jane Austin
21. "Czary Marigold" - Lucy Maud Montgomery
22. "Harpie" - Joanna Chmielewska
23. "Dzban ciotki Becky" - Lucy Maud Montgomery
24. "Kradzione róże" - Anna Zgierun-Łacina
25. "Jestem nudziarą" - Monika Szwaja

LIPIEC:

26. "Błękitny zamek"- Lucy Maud Montgomery
27. "Kilmeny ze starego sadu"- Lucy Mauid Montgomery
28. "Cień wiatru"- Carlos Ruiz Zafon
29. "Narzeczona oficera"- Charles Todd
30. "Sklep rzeczy zapomnianych VINTAGE" - Susan Gloss
31. "Jana ze Wzgórza Latarni" - Lucy Maud Montgomery
32. "Lilah&Suzanna" - Nora Roberts
33. "Catherine&Amanda" - Nora Roberts

SIERPIEŃ:

34. "Spełnione marzenia" - Lucy Maud Montgomery
35. "Wymarzony dom Ani" - Lucy Maud Montgomery
36. "Jedno słowo" - Nora Roberts
37. "Pokrewne dusze" - Nora Roberts
38. "Uwieść dżentelmena" - Nicole Byrd
39. "Obietnica" - Danielle Steel
40. "Serena&Caine" - Nora Roberts

WRZESIEŃ:

41. "Letnie rozkosze" - Nora Roberts
42. "Małe kobietki" - Louisa May Alcott
43. "Nie do pary" - Ewa Nowak
44. "Zwycięzca bierze wszystko" - Nora Roberts
45. "Lawendowe pola" - Jennifer Greene
46. "Historie filmowe" - Carole Mortimer


                                                                 PAŹDZIERNIK:

47. "Pogoda dla dwojga" - Nora Roberts
48. "Stolik dla dwojga" - Nora Roberts


LISTOPAD:

49. "Pięciolinia uczuć" - Nora Roberts
50. "Pierwsze koty" - Ewa Nowak
51. "Busem przez świat" - Karol Lewandowski


GRUDZIEŃ:

52. "Trzy siostry" - Nora Roberts
53. "Trzej bracia" - Nora Roberts
54. "Pamiętnik" - Nicholas Sparks
55. "List w butelce" - Nicholas Sparks
56. "Sekrety i miłość sióstr Dashwood" - Rosie Rushton



Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Ja też dołączyłam do tego wyzwania na portalu granice, wiem jednak, że na pewno go ukończę. Nie wyobrażam sobie inaczej, musiałabym chyba w śpiączkę zapaść hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że ze mną jest podobnie, ale myślę, że prowadzenie tego wyzwania na blogu może być ciekawe ;)

      Usuń
  2. Ja w styczniu przeczytałam jeszcze mniej, bo jedynie lekturę szkolną i niecałą inną książkę a to wszystko przez szkołę, w ciągu miesiąca moim rekordem było 10 książek i każda z nich miała +250 str :D

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No to i tak dużo przeczytałaś :) mi się nawet lektury nie udało przeczytać, bo "Krzyżacy" są nudni jak flaki z olejem. Powodzenia w wyzwaniu! :)

    Pozdrawiam serdecznie ~ Dacia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo fajne postanowienie. Nigdy się z takim nie spotkałam. Ja niestety nie wytrwałabym w nim długo, chociaż uwielbiam czytać. Po prostu brakuje mi na to czasu ...

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam zamiar przeczytać wszystkie książki Pawlikowskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam taki zamiar i myślę, że jej książki będą stanowić duży odsetek wszystkich pozycji jakie przeczytam w tym roku ;)

      Usuń
  6. Wow! Ja bym nigdy nie dała rady przeczytać tylu książek w miesiąc...
    Pytałaś o obs za obs. Ja już i liczę na uczciwy rewanż :)
    nataliafbl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. łał, to w lutym naprawdę poszalałaś, ja bym nie dała rady ;) fajnie, że prezentujesz na bieżąco na blogu ile książek, w którym miesiącu udało Ci się przeczytać. Bardzo mi się to podoba i życzę powodzenia na kolejne miesiące ;0

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, to rzeczywiście świetny rekord! Książki górą! <3

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w dalszym czytaniu, dasz radę! :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, bardzo miło jest otrzymywać takie wsparcie ;)
      pozdrawiam!

      Usuń
  10. wow, niezłe wyzwanie, tytuły wydają się być fajne ;) trzymam kciuki
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ile super książek!

    byminia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń