niedziela, 30 sierpnia 2015

Długa przerwa czyli kryzys młodego blogera

Hej!
Dawno mnie tutaj nie było za co bardzo Was przepraszam. Niestety dopadł mnie klasyczny kryzys twórczy, nie mogłam znaleźć w sobie motywacji do dalszego pisania bloga. Dołowało mnie to, że wyświetleń i komentarzy na blogu jak na lekarstwo, ale przede wszystkim czułam, że tematyka, która wcześniej bardzo mi pasowała stałą się mi kompletnie obca. Przez blisko miesiąc dumałam co z tym fantem zrobić, przyznaję, że byłam już bliska usunięcia bloga, ale w końcu w mojej głowie odezwał się głos, który przyniósł otrzeźwienie. "Nie poddawaj się tak łatwo! Posprzątaj zbędne śmieci i działa dalej". Postanowiłam się posłuchać tego głosu i tak też: ZACZYNAM WSZYSTKO OD NOWA. Nie wiem czy będzie Wam pasować nowa tematyka bloga, ale liczę, że spodoba się Wam to co dla Was przygotowuję. Aha, postanowiłam też zrobić małe "sprzątnie" przez co część postów poznika z bloga. Myślę też nad zmianą nazwy bloga, ale nie jestem pewna czy to nie spowoduje, ze osoby, które mnie obserwują stracą możliwość odwiedzania mojego bloga. Stąd moje pytanie do Was: 

Czy orientujecie się co się dzieje z obserwującymi w momencie zmiany nazwy bloga? czy ta nazwa automatycznie zmienia im się w listach blogów czy co?

Do zobaczenia wkrótce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz