niedziela, 17 maja 2015

Szklana bransoleta

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bransoletkę wykonaną z żółtego szkła. Osobiście uwielbiam szklaną biżuterię, ale wiem, ze nie każdy za nią przepada. Fakt, jest ona zazwyczaj ciężka i bardzo delikatna, jednak dodaje ona stylizacją szyku i jest niepowtarzalna, a dla mnie ta niepowtarzalność jest najważniejsza. Lubię wyróżniać się dodatkami. W mojej kolekcji znajduje się wiele szklanych naszyjników, które sama wykonałam,  ale dziś chciałbym Wam zaprezentować coś innego: żółtą bransoletkę, którą dorwałam na dniach mojego miasta kilka lat temu. Co o niej myślicie?

ps. Bardzo ciężko było mi zrobić zdjęcia, ponieważ kolor bransoletki jest tak intensywny, ze mocno odbija światło.





bransoletka: Dni Kielc

Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka wydaje się ciężka nie lubię takiej biżuterii
    ale sam kolor bransoletki jest fajny :)
    Zapraszam do mnie http://tattooed-brain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bransoletka :) Kolor boski.
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń