wtorek, 2 czerwca 2015

Lista rzeczy do zrobienia

Hej!
Wszystkie egzaminy maturalne już za mną, a ostatni tydzień upłynął mi na totalnym leniuchowaniu. Jednak, nie jestem osobą, która chciałabym "przeleniuchować" całe wakacje. Zwłaszcza, że są to najprawdopodobniej najdłuższe wakacje w moim życiu. Od kiedy tylko pamiętam byłam dobrze zorganizowana i lubiłam żyć według planu. Ci, którzy mnie znają, wiedzą, że uwielbiam zapisywać sobie wszystkie swoje plany w notatniku bądź kalendarzu, a później odkreślać te, które już zrealizowałam, dlatego też postanowiłam, że przygotuję sobie listę swoich planów na wakacje. Postanowiłam, że podzielę się z Wami moimi planami na najbliższe trzy miesiące, ponieważ wtedy trudniej będzie się wycofać.



Poniżej znajdziecie listę 10 rzeczy, które mam zamiar zrobić tego lata!

1. Wywołać wszystkie zaległe zdjęcia, poukładać je w albumach oraz porobić foto-książki z ważnych dla mnie wydarzeń.  (ten punkt zaczęłam już realizować i całkiem nieźle mi idzie ;) )

2. Zacząć ćwiczyć codziennie i jeździć na rowerze minimum raz w tygodniu.

3. Przeczytać wszystkie książki z mojej specjalnej listy ( o tej liscie więcej napiszę Wam za jakiś czas)

4. Organizować sobie jak najwięcej małych wycieczek ( tak dużo jak tylko będzie to możliwe, np. do Krakowa czy Sandomierza)

5. Zacząć naukę duńskiego i konsekwentnie ją kontynuować przez całe wakacje.

6. Zabierać Funta na długie spacery i poświęcać więcej czasu na zabawę z nim ( ostatnio nieco go zaniedbałam :/)

7. Nadrobić zaległości serialowe i filmowe ( co najmniej raz w miesiącu wybrać się do kina ;) )

8. Zacząć spisywać swoje marzenia ( zakupiłam już specjalne notesik i zamierzam rozpocząć tworzenie listy 10000 marzeń)

9. Skompletować "wyprawkę studencką" ( głównie chodzi o zakup nowych ubrań, walizki itd)

10. Rozwijać bloga, wcielić w życie wszystkie pomysły na kolejne posty, pisać notki min. 1 na 2 dni.

11. Każdy dzień spędzać kreatywnie i z uśmiechem na twarzy ;)

Mam nadzieję, że uda mi się zrealizować wszystkie moje cele. A wy, lubicie spisywać swoje plany czy wolicie żyć spontanicznie?

Do następnego!

4 komentarze:

  1. Trzyman kciuki zeby ci sie udalo ;-)
    -Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę żyć spontanicznie podczas wakacji, ale w ciągu roku szkolnego zapisuję sobie wszystko co mam zrobić w kalendarzu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się zaczęło od planowania rzeczy związanych ze szkołą, jednak z czasem planowanie ogarnęło całe moje życie :)

      Usuń