wtorek, 13 stycznia 2015

Bransoletki z duszą

Hej!
Dzisiaj mam dla Was post z 2 robionymi przeze mnie bransoletkami. Przyznam szczerze, że trochę się stresuję przed ich pokazaniem, ponieważ zrobiłam je samodzielnie i nie wiem czy przypadną Wam do gustu. Jednak jak już zdecydowałam się na ich pokazanie to "raz kozie śmierć" ;) 
Są to bransoletki robione z drobnych kawałków szkła. Wykonanie ich jest możliwe tylko pod warunkiem dostępu do szlifierki i lutownicy. Ja swoje zrobiłam już jakiś czas temu. Bardzo je lubię i noszę do codziennych stylizacji. Co o nich sądzicie? Chciałybyście, aby na blogu pojawiało się więcej biżuterii z tego gatunku? Napiszcie w komentarzach ;)





Bransoletki: DIY

Na blogu pojawiło się już kilka postów dlatego chciałabym Was zapytać czy odpowiada Wam wielkość zdjęć jakie wstawiam? Czekam na opinie w komentarzach ( jeśli amcie jakieś inne zastrzeżenia to również chętnie wezmę je pod uwagę czy kolejnych postach ;) ).
Pozdrawiam!




4 komentarze:

  1. Bardzo ładne
    Zapraszam do mnie
    ------>http://goodlook1029.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkosć zdjęć dobra, ale moze rób fotki przy innym świetle, bo niektore zdjecia są za ciemne

    OdpowiedzUsuń