sobota, 24 stycznia 2015

I`m booksholic and I`m proud of it ;)

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jedne z moich najnowszych, a zarazem ulubionych kolczyków. Przyznam szczerze, że uwielbiam takie niestandardowe dodatki. Kolczyki o kształtach różnych owoców, z motywami z książek czy bajek to podstawa mojej biżuterii. kolczyki w kształcie książek idealnie wyrażają moją osobowość. Uwielbiam czytać i robię to zawsze gdy mam trochę wolnego czasu. Na ich korzyść przemawia również fakt, iż zostały one ręcznie wykonane. Zresztą zobaczcie sami.



kolczyki: no name

Na koniec dzisiejszej notki chciałabym Wam bardzo podziękować za pierwszy tysiąc odwiedzin na blogu. To dla mnie bardzo ważne, że wchodzicie tutaj regularnie sami z siebie, bez żadnych komentarzy na innych blogach w stylu " u mnie nn" ;) Chciałabym się Was również zapytać czy uważacie, że powinnam utworzyć konto bloga na facebooku czy asku? Z góry dziękuję za Wasze opinie.


Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. haha, zareagowałam tak samo jak je zobaczyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow rzeczywiście świetne :) Najważniejsze że odnoszą się do osobowości :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje i również już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :D Ja też bardzo polubiłam Anię, mam wszystkie książki :D
    ~również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam książki, piękne kolczyki :)
    Fajny blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne! Wzajemna obserwacja? Czemu nie :D Ja już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że się podoba ;) i ja też już obserwuję ;)

      Usuń