piątek, 30 stycznia 2015

Wymiana/sprzedaż

Po dokładniejszym przejrzeniu mojej biblioteczki znalazłam sporo książek, których fabuła przestała być dla mnie interesująca lub też po prostu z nich wyrosłam. Nic mi nie da dalsze trzymanie ich, zwłaszcza, że ostatnio moja biblioteczka bardzo się rozrasta, wiec przydałoby się trochę miejsca, dlatego  też chętnie odsprzedam, wymienię się lub oddam następujące pozycje:
- Rodzina Penderwicków (bdb)
- Stowarzyszenie wędrujących dżinsów (bdb)
- Mary Poppins w parku (db)
- Akademia księżniczek



Jeśli komuś coś się spodobało niech da znać na maila: zyrafa.wera1996@gmail.com

3 komentarze:

  1. Jeśli chciałabyś się pozbyć książek, a nikt nie będzie chciał ich kupić, to ja je chętnie przyjmę. Pokryje oczywiści koszty wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie ci je oddam, jednak prosiłabym o chwile cierpliwości, ponieważ znalazł się potencjalny chętny na część tytułów. Resztę chętnie oddam ;) odezwę się jak tylko dostane odpowiedź od tej osoby, która wyraziła swoje zainteresowanie niektórymi książkami, ponieważ od tego zależy, które pozycje mogłabym ci przekazać

      Usuń
  2. Mam tak samo, ostatnio całe pudło książek się znalazło, które bym chętnie.

    OdpowiedzUsuń