piątek, 9 stycznia 2015

Recenzja dwóch książek Ewy Nowak

Hej!
Tak jak już kiedyś wspominałam nie jestem statystycznym Polakiem i bardzo lubię czytać książki, a ponieważ pierwsza z recenzji książek jaką dla Was przygotowałam spotkała się z bardzo miłym przyjęciem to dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam moje refleksje po przeczytaniu dwóch pozycji Ewy Nowak. Prywatnie to właśnie ta autorka jest moją ulubioną i przeczytałam każdą z jej książek co najmniej po 10 razy ;) Dlatego też już wkrótce na blogu pojawią się recenzje wszystkich jej książek ;)

Na dzisiaj przygotowałam recenzje "Drugiego" oraz mojej ukochanej ( ok, może drugiej z ukochanych) powieści Ewy Nowak "Wszystko tylko nie mięta".


Na pierwszy ogień idzie książka "Drugi"


Ewa Nowak- "Drugi"
ocena: 7/7
Nie ukrywam, że uwielbiam każdą z książek Ewy Nowak, dlatego większość z nich otrzyma ode mnie maksymalną ocenę. Cenię sobie przede wszystkim wielowątkowość powieści Nowak. W powyższej pozycji najbardziej spodobał mi się splot wydarzeń poświęcony 3 kuzynom. Nie chcę zdradzać Wam jak potoczyły się ich losy, jednak przyznaję, że kiedy ja siadłam po raz pierwszy do tej lektury to "połknęłam ją" w przeciągu 2,5 godziny, a do tej pory książek przeczytałam już kilkanaście razy. 



Ewa Nowak- "Wszystko tylko nie mięta"
ocena: 7/7
I teraz recenzja mojej ukochanej "Wszystko tylko nie mięta" . Pozycję tę przeczytałam do tej pory ponad 50 razy i to właśnie od tej książki zaczęła się moja fascynacja Ewą Nowak. Rodzina Gwidoszów to zdecydowanie moja ulubiona familja z serii miętowej (pojawia się w książkach z tej serii jeszcze wiele razy) i to właśnie jej przygody rozpoczynają cały splot wydarzeń jakie rozgrywają się w serii miętowej. Myślę, że warto dodać, iż książka zawiera w sobie wszystko co potrzebne do "kupienia czytelnika w 100%": romantyczną historię pierwszej miłości, przygody i problemy sercowe nastoletniej dziewczyny oraz zwariowane  zachowania rodziców trójki dzieci. 

Podsumowując, zdecydowanie polecam te dwie pozycje na długie zimowe wieczory! 
Czytaliście którąś z tych książek bądź inną pozycję Ewy Nowak? Pochwalcie się w komentarzach!

Do następnego!




4 komentarze:

  1. kochana, obserwowałyśmy się wcześniej ale mój blog został usunięty, w tej notce wyjaśniłam czemu http://similarose.blogspot.com/2015/01/choroba-xxi-wieku-ludzka-zawisc.html jeżeli masz ochotę na ponowną obserwację to zacznij i daj znać u mnie abym mogła się zrewanżować, bardzo proszę o klikanie w 3 sukienki, buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. z tych dwóch książek czytałam "Wszystko tylko nie mięta" ale moją ulubioną książką Ewy Nowak jest "Bransoletka" :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam bransoletkę ;) przeczytałam wszystkie książki Pani Ewy i uważam, ze każda z nich jest świetna, jednak moją ukochaną wciąż pozostaje "Krzywe 10" ;) czytam ją co najmniej 10 razy w roku ;)

      Usuń
  3. Tez uwielbiam Drugiego! I jak mam być szczera to Twoja recenzja jestem jedną z lepszych jakie przeczytałam na temat tej książki! Uwielbiam Twój blog ;-)
    ~Ola

    OdpowiedzUsuń