poniedziałek, 2 lutego 2015

Charmsy: odsłona pierwsza

Hej!
Tak jak już kilka razy wspominałam uwielbiam spersonalizowaną biżuterię. Wszystkie przedmioty, które mogę sobie dowolnie łączyć zwracają moją uwagę, dlatego też uwielbiam biżuterię typu "charms". W swojej prywatnej kolekcji mam jedną srebrną oraz jedną złotą bransoletkę charms, ponad 30 srebrnych zawieszek oraz 3 złote. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moją srebrną bransoletkę wraz z kilkoma zawieszkami. postanowiłam, że bez sensu pokazywać wszystkie zawieszki w jednej notce, dlatego też będę je pokazywać na blogu stopniowo. 


Bransoletka: Apart


Zawieszki: Apart / Allegro

A wy posiadacie swoje charmsy czy nie lubicie tego typu biżuterii?
Do następnego!

ps. Polecam podglądanie nas na facebooku

6 komentarzy:

  1. śliczne charmsy!
    mojaa-wersja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zawieszki ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. też kiedyś taką miałam bransoletkę :> fajne są ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna ;*. Na moim blogu zaproponowałaś wspólną obserwację. Pisałaś że obserwujesz a nie mam cie w członkach ;)
    http://ema-life00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń