wtorek, 3 lutego 2015

3 pierścionki

Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moje ulubione pierścionki, które często zdobią moje dłonie. Każdy z nich nadaje się na nieco inną okazję i moim zdaniem nie każdy z nich pasuje do każdej kobiety. Przyznam się szczerze, że długo nie nosiłam żadnych pierścionków, ponieważ mam dosyć grube palce i trudno mi było znaleźć taką ozdobę, która naprawdę ładnie by się prezentowała i w której czułabym się komfortowo. Na szczęście każdy z tych trzech maluchów spełnia te dwa kryteria. Który z nich najbardziej przypadł Wam do gustu?
Zostawiam Was ze zdjęciami!









Sówka: H&M (29.99 zł)
Pleciony: no name (zrobiony na specjalne zamówienie)
Z cyrkonią: no name


3 komentarze:

  1. Najładniejszy ten z cyrkonią, drugi w kolejności to ten pleciony. Osobiście lubię takie duże obrączki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także uwielbiam takie duże obrączki; moim zdaniem świetnie się one nadają np. do szkoły ;)

      Usuń