czwartek, 12 lutego 2015

Ferie w mieście

Hej!
Wiem, że większość z Was pewnie albo własnie kończy ferie albo już dawno je zakończyła. Jednak mi dopiero za kilka dni ferie się zaczną, dlatego też postanowiłam stworzyć post związany z tą tematyką. Pewnie jak większość z Was spędzam ferie w mieście, jednak nie uważam, że jest to problem. Właśnie zaczynają się wyprzedaże w sklepach i uważam, że jest to świetna okazja, aby upolować kilka fajnych fatałaszków już na przyszłą zimę ( tak, tak, należę do tych osób, które swoje zakupy planują z dużym wyprzedzeniem). Gdyby któraś z Was również miała podobne plany to przygotowałam kilka stylizacji, które mogą stać się inspiracją podczas naszych polowań na wyprzedażach.













Który zestaw podoba się Wam najbardziej? Czekam na komentarze.
Przy okazji chciałam Was poinformować, że zdecydowałam się zmienić nazwę bloga. Zdałam sobie sprawę, ze nazwa, którą początkowo wymyśliłam nie oddaje w pełni charakteru bloga i stwierdziłam, że najwyższy czas naprawić ten "błąd". Przy okazji zdecydowałam się wprowadzić kosmetyczne zmiany w wyglądzie bloga. Jak Wam się podoba? ;) 
I ostatnie z ogłoszeń: postanowiłam, że czas na pierwszą rozdawajkę. Na blogu pojawi się ona w niedzielę, ale już teraz serdecznie wszystkich zapraszam!

Do następnego!

2 komentarze:

  1. Piękny różowy płaszcz, uwielbiam takie, bo na każdym świetnie leżą, wyszczuplają:) No i ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi przypadła do gustu stylizacja nr 3 :)

    OdpowiedzUsuń