środa, 11 lutego 2015

Minimalizm

Hej!
Z biżuterią jest tak, że każdy z nas jakąś posiada. Nawet jeśli same nie jesteśmy fankami wisiorków, pierścionków itd to na pewno dostałyśmy chociaż raz w życiu jakieś puzderko z np. srebrną zawieszką w środku. Prawda jest taka, że większość z nas (choć ja się akurat do tego grona nie zaliczam)  jest minimalistkami jeśli chodzi o biżuterię w codziennych stylizacjach. Wybieramy sobie jedną czy dwie ozdoby, które towarzyszą nam codziennie, a reszta leży w szufladzie i czeka na większe okazje. Choć jak wspomniałam osobiście nie zaliczam się do tej grupy to jednak wśród moich zbiorów są dwie takie bransoletki, które nosze naprawdę często i to właśnie je chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować.



bransoletka: Apart
charms: Apart



bransoletka: Apart

Do następnego!


5 komentarzy:

  1. druga bransoletka jest świetna!

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńka ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście mam aż jedną bransoletkę, osiemnastkowy prezent, i trzeba naprawdę szczęścia by mnie w niej zobaczyć. Zawsze o niej zapominam. Na co dzień jeśli już coś noszę to najprostsze rzemyki, ale i o nich zapominam. XD
    Uroczy charms. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. Ja osobiście nie nosze naszyjników, z pierscionków to tylko zaręczynowy i obrączkę, ale za to bransoletek mam multum i uwielbiam je nosić. Sama robię, więc nie wydaje na nie majątku :)

    OdpowiedzUsuń