środa, 4 lutego 2015

W dżungli podświadomości- recenzja książki

Hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was zapowiadaną recenzję pierwszej z motywujących książek spod pióra Pani Beaty Pawlikowskiej. Książkę tę przeczytałam  w styczniu w ramach wyzwania "Przeczytam minimum 52 książki w 2015 roku", jednak nawał obowiązku szkolnych uniemożliwił mi stworzenie tej recenzji wcześniej. Tak więc teraz bez zbędnego przedłużania zapraszam do lektury:


Beata Pawlikowska- "W dżungli podświadomości"
ocena: 5/7

Krótki opis od autorki:
Przez trzydzieści lat obserwowałam mój umysł. Czym jest podświadomość? Jak działa? Jaki ma na mnie wpływ? Skąd się bierze samotność, kłamstwa i zdrady? Dlaczego zakochiwałam się w niewłaściwych facetach? Skąd brały się uczucia i myśli, których nie chciałam mieć? I czy to można zmienić? Robiłam eksperymenty, uczyłam się na własnych błędach i naprawiałam swoją duszę. Teraz już wiem.


Jest to już trzecia książka Beaty Pawlikowskiej po którą sięgnęła, druga z serii motywacyjnej. Jak już wcześniej wspomniałam bardzo lubię styl pisania Pani Beaty, choć zdaję sobie sprawę, że nie każdemu jej styl pisania może przypaść do gustu. Wracając do książki to poniższa pozycja wprowadza czytelnika w świat kodów podświadomości. Możemy się z niej dowiedzieć kilku faktów z życia autorki, a także jej refleksje na temat życia. Nie mogę powiedzieć, książka jest napisana przystępny językiem, dzięki czemu bardzo przyjemnie się ją czyta. Jednak moim skromnym zdaniem występuje w niej zdecydowanie za dużo powtórzeń. Rozumiem, że autorka chciała sprawić, aby pewne informacje zapisały się w naszej głowie, jednak czytanie po 5 razy tego samego przykładu niezbyt przypadło mi do gustu. Z drugiej strony bardzo podoba mi się pomysł z wyszczególnieniem najważniejszych rzeczy na żółtych kartkach ozdobionych "dziecięcymi rysunkami". Podsumowując, uważam, że "W dżungli podświadomości" jest jedną z lepszych książek motywujących Pani Beaty, jednak mimo wszystko dużo bardziej wolę czytać o wrażeniach z podróży Pani Beaty. Jednakże, myślę, że "W dżungli podświadomości" to jedna z tych książek, które warto przeczytać szczególnie w chwili kryzysu w życiu.

Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Mam chęć przeczytać tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. książka wydaje się być ciekawa :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm wydaje się całkiem fajna.. może kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm wydaje się całkiem fajna.. może kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą książkę na półce, i z braku czasu nie mam jak jej dokończyć ;(((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doskonale Cię rozumiem; sama mam ostatnio bardzo mało czasu na czytanie książek nad czym bardzo ubolewam, bo jest to dla mnie najlepszy sposób spędzania czasu

      Usuń
  6. Gustuję w innych książkach, zawzięcie czytam kryminały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety jakoś się nie mogę przekonać do kryminałów, ale rozumiem, że każdy ma inny gust książkowy ;) zresztą, każda książka daje mnóstwo przyjemności ;0

      Usuń
  7. Zachęcająca recenzja. Być może zerknę do niej, gdy będę miała tylko okazję :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te żółte karteczki na fb, a niedawno kupiłam sobie pierwszą książkę Pani Beaty, w dzungli zdrowia;)

    OdpowiedzUsuń