sobota, 7 lutego 2015

Luksusowe bransoletki

Hej!
Dzisiejsza notka nie będzie zawierać elementów, które sama posiadam...a trochę szkoda, bo dziś chcę Wam pokazać 3 srebrne bransoletki, które absolutnie podbiły moje serce. Niestety, ich ceny są tak wysokie, że chyba nigdy nie będzie mnie stać na kupno którejkolwiek z nich...a szkoda, bo są naprawdę piękne. Zresztą zobaczcie same. Która z nich najbardziej się Wam spodobała?


Bransoletka: Apart ( 2 139 zł)



 Bransoletka: Apart (499 zł)
Bransoletka: Apart (579 zł)

Do następnego!


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja również zakochałam się w tej pierwszej bransoletce....szkoda, że cena jest tak kosmiczna

      Usuń
  2. Ta pierwsza jest świetna, a te pozstałe to nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie oprócz pierwszej, urzekła także 3, bardzo podobają mi się takie delikatne roślinne motywy ;)

      Usuń
  3. ta pierwsza ładna : + obserwuję

    http://czarno-biale-kolory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, tylko dlaczego takie drogie

    OdpowiedzUsuń