niedziela, 8 lutego 2015

Niebieskie migdały- recenzja

Hej!
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kolejnej książki Ewy Nowak. Tym razem padło na jej najnowsze dzieło: "Niebieskie migdały".


Ewa Nowak- "Niebieskie migdały"
ocena: 6/7

Najpierw chciałabym Wam pokazać opis, który znajduje się na tylnej okładce książki:
Hania, Laura, Olga, Karolina to współczesne nastolatki z różnych stron Polski, ale z bardzo podobnymi problemami. Ich doświadczenia pokazują choćby, jak ważna w dzisiejszym świecie jest akceptacja rówieśników oraz jaki wpływ na życie młodych ludzi mają relacje z rodzicami.
Seria miętowa to współczesna Polska: aktualne problemy, radości i tematy z życia tu i teraz.



Jeśli chodzi o moje odczucia, to osobiście z czystym sumieniem mogę polecić tę książkę. Co prawda Ci, którzy śledzą mojego bloga zauważą, że jest to pierwsza z książek Ewy Nowak, którą nie oceniłam na maksymalną liczbę punktów. Wynika to z faktu, iż ta książka składa się z kilku odrębnych powieści napisanych przez panią Ewę w ciągu ostatnich lat, część z nich została wydana w formie oddzielnych książek. Tak więc, dla tych którzy tak jak ja przeczytali wszystkie książki Ewy Nowak może to być małe rozczarowanie. Jednak jeśli chcielibyście sprawić prezent koleżance/ siostrze/ mamie, która nie miała jeszcze żadnej styczności z twórczością Pani Ewy to naprawdę powinien rozważyć wybór tej pozycji!


Zachęcam do lajkowania strony na facebooku gdzie regularnie zamieszczam informacje o nowych postach oraz podaje wiele interesujących linków.

Do następnego!

4 komentarze:

  1. Nie czytałam tej książki ale panią Nowak i jej książki lubię :)

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiałam takie książki jak byłam młodsza :D Teraz w sumie nadal lubię, ale już o starszych kobitkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam książki Ewy Nowak nieprzerwanie od kilku lat ;) ale akurat ta pozycja opowiada nie o losach nastolatków, a dorosłych ludzi ;)

      Usuń