wtorek, 24 lutego 2015

Gotycka elegancja

Hej!
Wiem, że większość z nas przy wyborze biżuterii kieruje się przede wszystkim tym czy dana rzecz będzie nam pasować do wielu kreacji. Przyznam się, że ja najczęściej działam podobnie: nie kupuję biżuterii, która nie będzie pasować mi do więcej niż 3 koncepcji strojów. Jednak czasami robię wyjątek i decyduję się na coś co będzie mi pasować do jednej czy dwóch stylizacji. Decyduję się na to głównie przy zakupie dużych naszyjników, które bardzo lubię. Właśnie tak było w wypadku poniższego naszyjnika. Bardzo chciałam się nim już pochwalić, ale niestety paczka z zalando jeszcze nie dotarła, więc mogę pokazać tylko zdjęcie ze strony internetowej. Mam już pomysł jak wykorzystać ten element w moich codziennych stylizacjach, więc nie mogę się doczekać kiedy paczka zostanie dostarczona.


naszyjnik: zalando (79 zł)

Na koniec mam dla Was wyniki konkursu. Przyznam się szczerze, że bardzo się bałam o to jak przyjmiecie pierwszy konkurs na moim blogu. Tym bardziej bardzo mnie ucieszył fakt, że konkurs wzbudził Wasze zainteresowanie ;) A teraz, nie przedłużając czas na tę najważniejszą wiadomość. SO THE WINNER IS......OLA!
Jej odpowiedź po prostu powaliła mnie a kolana, zresztą zobaczcie sami:
W moją wymarzoną podróż nie muszę się wybierać daleko. Najlepiej się czuję w moi własnym ogródku gdzie towarzyszy mi moja ukochana książka. uważam, że każda nowa lektura to nowa niezwykła podróż. 

Zwyciężczynię proszę o kontakt na maila ;)
Pozdrawiam!



4 komentarze:

  1. Gratuluję zwyciężczyni :)

    http://aniamojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest piękny! Ja uwielbiam takie duże naszyjniki, a ten zdecydowanie jest w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli mamy podobny gust, bo ja też jestem w nim zakochana ;)

      Usuń